Lojalność Popłaca – Regulamin

REGULAMIN AKCJI „LOJALNOŚĆ POPŁACA”

w ramach Programu Lojalnościowego Bonus E.Leclerc

  1. Organizatorem akcji „Lojalność popłaca” jest Turis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie przy ul. Turystycznej 1, kod pocztowy 20-207 , wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin -Wschód  w Lublinie z siedzibą w Świdniku , VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000524614, NIP 9462650079 , zwana dalej Organizatorem.
  2. Akcja „Lojalność Popłaca” skierowana jest do Klientów hipermarketu E. LECLERC Turystyczna mieszczącym się w Lublinie przy ulicy Turystycznej 1. Warunkiem udziału w akcji lokalnej jest uczestnictwo w ogólnopolskim Programie Lojalnościowym Bonus E. Leclerc na zasadach określonych w regulaminie Programu Lojalnościowego. Niniejszy regulamin akcji lokalnej określa zasady przyznawania dodatkowych korzyści Klientom sklepu E. Leclerc Turystyczna, którzy rejestrując się w Programie lojalnościowym Bonus E. Leclerc wybrali ten sklep jako sklep macierzysty.
  3. Uczestnik akceptuje warunki uczestnictwa w programie poprzez rejestrację w Programie Lojalnościowym Bonus E.Leclerc na zasadach określonych w Regulaminie Programu Lojalnościowego.
  4. Akcja lokalna będzie realizowana w terminie od 1 marca 2024r do 30 czerwca 2024. E.Leclerc Turystyczna poinformuje Klientów o zakończeniu możliwości zbierania premii w ramach akcji lokalnej oraz ich realizowania z odpowiednim wyprzedzeniem przed zamknięciem akcji.
  5. Program ma na celu nagrodzenie lojalności Klientów hipermarketu poprzez umożliwienie gromadzenia środków i wykorzystywania ich za pomocą Karty Lojalnościowej, na której będą rejestrowane punkty stanowiące premię za dokonanie zakupów o określonej wartości lub za zakup określonych produktów.
  6. Identyfikacja Klienta i możliwość gromadzenia punktów na karcie następuje w chwili zeskanowania karty w kasie przed dokonaniem płatności za zakupy.
  7. Począwszy od dnia 1.03.2024 posiadanie Karty Lojalnościowej( w formie karty plastikowej bądź aplikacji mobilnej) umożliwia Klientom, o których mowa w ustępie 2 niniejszego regulaminu uzyskanie i gromadzenie punktów przyznanych jako premia w przypadku jednorazowego zakupu w którejkolwiek z kas supermarketu E.Leclerc Turystyczna za kwotę w wysokości co najmniej 10 PLN. Za każde następne 10 PLN wydane w tej samej transakcji Posiadacz Karty Lojalnościowej otrzymuje kolejny 1 punkt. Zakupy z różnych kas nie sumują się. Akcja nie dotyczy sklepu internetowego i stacji paliw.
  8. Punkty można uzyskać dzięki dokonaniu zakupów z całego dostępnego asortymentu sklepu stacjonarnego ZA WYJĄTKIEM następujących produktów i usług:
    1. napojów alkoholowych, w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
    2. wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych w rozumieniu ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych;
    3. preparatów do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w tym produktów z kategorii mleka modyfikowanego, żywienia początkowego dla dzieci w wieku od 0 do 6 miesięcy oraz przedmiotów służących do karmienia niemowląt;
    4. produktów leczniczych w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne
    5. doładowań telefonicznych pre-paid, starterów telefonicznych pre-paid.
  9. Wartość wyżej wymienionych produktów nie będzie wliczana do kwoty koniecznej do uzyskania punktu.
  10. Kartę Lojalnościową Bonus E.Leclerc Klient powinien okazać pracownikowi kasy na koniec transakcji w celu jej zeskanowania. Powyższa identyfikacja pozwoli na gromadzenie punktów na karcie.
  11. Punkty zgromadzone na koncie uprawniają do zamiany ich na bon na zakupy.
  12. Żeby wymieć punkty na bon należy uzbierać 100 punktów. Kasjer podczas zakupów poinformuje Klienta o możliwości zamiany uzbieranych punktów na bon o wartości 10 zł. Po wyrażeniu przez Klienta chęci zamiany 100 punktów na bon, w kasie sklepu wydrukuje się bon o wartości 10 zł, do realizacji w sklepie w ciągu 14 dni licząc od następnego dnia po wydruku bonu. Bon ważny jest wyłącznie w datach wydrukowanych na bonie. Za bon niewykorzystany nie przysługuje rekompensata.
  13. Bon można zrealizować jedynie w markecie E. Leclerc Turystyczna, który otworzył rachunek i wydał Kartę. Nie jest możliwe łączenie różnych kont Programu Lojalnościowego.
  14. Wykorzystanie zgromadzonych punktów jest możliwe dopiero w następnej transakcji po ich przyznaniu. Do jednej transakcji można wykorzystać maksimum 2 bony. Żeby bon odliczył się od zakupów należy zrobić zakupy za minimum 70zł i zeskanować do zakupów Kartę Lojalnościową Bonus.
  15. Jedna karta związana jest z jednym uczestnikiem akcji „Lojalność popłaca” i nie ma możliwości wydawania więcej niż jednej karty jednemu uczestnikowi.
  16. Jeżeli Klient bezpośrednio po zakończeniu skanowania towarów nie okaże Karty Lojalnościowej BONUS E.Leclerc , punkty nie zostaną zapisane i nie będą  dopisywane do karty w terminie późniejszym.
  17. Nie jest możliwe łączenie kont ani przelewanie punktów z jednej karty na inne .
  18. Przed zakończeniem transakcji Klient powinien poinformować pracownika kasy, czy chce skorzystać z punktów zgromadzonych na swojej Karcie Lojalnościowej Klienta w celu odbioru bonu.
  19. Informacja o całkowitym stanie punktów jest dostępna po wydrukowaniu paragonu fiskalnego Klienta, którego Karta została zeskanowana w kasie.
  20. Zgromadzone na karcie punkty nie podlegają wymianie na gotówkę , wymiana jest możliwa tylko na bony o wartości 10 PLN.
  21. Akcja trwa do dnia 30.06.2024. Jeżeli Klient nie wykorzysta punktów zgromadzonych na swojej Karcie przed ww. datą, nie przysługują mu żadne roszczenia. Po tej dacie następuje automatyczne wyzerowanie karty, chyba że Organizator postanowi inaczej, o czym poinformuje wcześniej Posiadaczy Kart Lojalnościowych.
  22. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z dokonania transakcji przez osoby nieupoważnione dysponujące Kartami Lojalnościowymi Klienta m.in. na skutek kradzieży czy zgubienia karty. Jednak w przypadku powiadomienia o utracie lub kradzieży karty organizator dokona blokady karty. Klient po złożeniu pisemnego wniosku oraz przedstawieniu dowodu osobistego jest uprawniony do uzyskania nowej Karty Lojalnościowej Klienta w BOK.
  23. W przypadku wykorzystywania Karty Stałego Klienta i Programu Lojalnościowego niezgodnie z jego celami i postanowieniami, Organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania Karty Lojalnościowej Klienta na czas określony lub likwidacji konta.
  24. Ewentualne reklamacje można zgłaszać na piśmie, listem poleconym na adres Organizatora, bądź e-mailem: ogolna@lublin-turystyczna.leclerc.  Reklamacja będzie rozpatrywana w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
  25. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie  : zasad uczestnictwa w Programie Lojalnościowym , ochrony danych osobowych , odpowiedzialności i reklamacji a także w odniesieniu do rozumienia pojęć znajdą zastosowanie postanowienia Regulaminu Programu Lojalnościowego Bonus E.Leclerc  na stronie: „http://www.leclerc.pl/bonus/obowiazek_informacyjny/”
  26. Niniejszy regulamin pozostaje do wglądu w Punkcie Obsługi Klienta oraz na stronie „http://www.lublin-turystyczna.leclerc.pl/regulaminy-i-konkursy/”
Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Więcej.
Dostosuj Odrzucam wszystkie Akceptuję wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane do prawidłowego działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Facebook. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Pliki odpowiedzialne za funkcjonowanie witryny, np.: zapamiętujące opcje wybrane przez użytkownika.
Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek